Subject: Ed: Eriarsti konsultatiivne vastuvõtt ja ruumide pindalad
From: Laura-Liisa Liivamägi <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 12:48:46 +0300

Palun registreerige ja suunake allolev kiri

heade soovidega
Laura Liivamägi

Saatja: Kadri Vilgats <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 14. aprill 2025 15:21
Adressaat: Laura-Liisa Liivamägi <[email-masked]>
Koopia: Anu Rahu <[email-masked]>
Teema: Eriarsti konsultatiivne vastuvõtt ja ruumide pindalad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Loodan, et olen oma küsimusega õige inimese postkastis.

Otsime ettevõttega ruume haiglavälise eriarstiabi osutamiseks - soov on 
osutada psühhiaatri teenust jm kaasuvate erialaspetsialistide teenuseid (nt 
psühholoog, vaimse tervise õde jmt). Küsimus puudutab vastuvõturuumi ja 
läbivaatusruumi pindalasid, kui need ruumid on planeeritud ühe ruumina.

Haiglavälise eriarstiabi nõuetes on sätestatud 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/101062016008?leiaKehtiv#para14> , et ühe 
ruumina planeeritud vastuvõtu- ja läbivaatuse ruumi pindala peab olema 16 
m2, v.a. juhtudel, kui tegemist on eriarsti konsultatiivse vastuvõtuga, 
misjuhul võib kasutada ühe ruumina planeeritud vastuvõtu- ja läbivaatuse 
ruumi pindalaga 14 m2.

Kas antud psühhiaatri jt teenuste puhul on tegu konsultatviise vastuvõtuga, 
misjuhul võiks piisata ka vastuvõtu- ja läbivaatuse ruumi pindalaga 14 m2?

Küsimuste puhul vastan neile meelsasti.

Lugupidamise ning ikka heaga

Kadri Vilgats
Arendusjuht, kogemusnõustaja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<tel:+37256908637> +372 56908637

 <https://www.papaver.ee/>

Papaver Nõustamis- ja koolituskeskus
Kotka 26/1, 11315 Tallinn
Kuusalu tee 33, 74601 Kuusalu
 <https://www.papaver.ee> www.papaver.ee

 <https://www.facebook.com/papaver.ee/> 
<https://www.instagram.com/papaver.ee/>